poniedziałek, 4 maja 2015

#6 i #7 Liebster Award!

Dziękuję za nominację od http://oblivionharryfanfiction69.blogspot.fr/ :)


Pytania :
1.Jak nazwiesz swoje dzieci ?
2.Jaki masz znak zodiaku ?
3.Jaki masz kolor ścian w pokoju ?
4. Jaki sport uprawiasz ?
5. Jaki blog najczęściej czytasz ?
6. Ile masz kolczyków ?
7.Chciałbyś/chciałabyś mieć tatuaż ?
8. Wolisz morze czy góry ?
9. Twoje ulubione zwierze ?
10.Ulubiony polski piosenkarz ?
11. Lubisz chodzić na imprezy ? 

Odpowiedzi:
1. Jeszcze się nad tym nie zastanawiałam, ale wiem że będzie to jakieś zagraniczne imię/imiona :)
2. Lew c;
3. Pomarańczowy
4. Nic konkretnego
5. Dużo blogów często czytam c;
6. Dużo, nie wiem dokładnie ;p
7. Tak ;3
8. Morze
9. Nie mam, wszystkie zwierzęta lubię 
10. Hmm.. nie mam ;)
11. A kto nie lubi ;D

Nominacja od http://harrystyles-youarechanged.blogspot.com/ :) 

 Pytania:
1. Co zainspirowała cię do napisania bloga?
2. Ulubiony film/książka? Dlaczego?
3. Ulubiony gatunek literacki?
4. Kogo z One Direction najbardziej lubisz?
5. W jakich jesteś fandomach?
6. Od kiedy piszesz tego bloga?
7. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
8. Czy masz w planach kim będziesz w przyszłości?
9. Uprawiasz jakiś sport?
10. Myślałaś kiedyś o wydaniu książki?
11. Czy jesteś tolerancyjna?

Odpowiedzi:
1.Szczerze to nie wiem. Po prostu wpadł mi do głowy pomysł na bloga i tak jakoś zaciągnęło mnie do podzielenia się tą historią z innymi :) 
2. Na razie nic szczególnego nie mam c; 
3. Nie mam :))
4. Harry'ego
5. Jestem Directioner, 5SOSFam,Vampettie, Roomie, R5Fam, Selenator, Mixer, Arianator :)
6. Hm.. od podajże 2013 roku c;
7. Nie mam ulubionej.. na razie :))
8. Jeszcze nie 
9. Taa, czasami coś poćwiczę, ale tak to nic szczególnego ;)
10. Oh, wątpię żeby ktoś chciał ją kupić c; Ale to by było coś super wydać książkę ;3
11. Tak ^^ 

 Znów nikogo nie nominuje, wybaczcie ;c Nie mam po prostu czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

► Zostaw komentarz, to motywuje! c;
► Jeśli chcesz być na bieżąco, zaobserwuj!