sobota, 27 września 2014

Rozdział 33

- Uff jak dobrze. - powiedział Harry. Podeszłam do wejścia od galerii i popchnęłam drzwi. Och teraz jestem w swoim żywiole.Weszłam na środek pomieszczenia i rozejrzałam się. Tyle ciuchów, tyle wszystkiego.
- To gdzie idziemy? - zapytał Niall. Odwróciłam się w ich stronę.
- Najpierw idziemy po jakieś bluzki czy coś. Potem po sukienki, spodnie, buty i dodatki. Trochę nam to zbawi. Ale możecie też sobie coś kupić. - powiedziałam z uśmiechem.
- Dobra to gdzie najpierw?- zapytał Zayn.
- Najpierw idziemy do Primarku. - uśmiechnęłam się do Zayna i ruszyłam w stronę ruchomych schodów.Weszłam na pierwszy schodek i po chwili jechałam do góry. Obejrzałam się do tyłu w poszukiwaniu chłopaków ale ich nie było. Zaczęłam panikować. Gdzie oni są?
Rozejrzałam się po całej galerii i chwile później zobaczyłam chłopaków biegnących w moją stronę. Momentalnie się zaśmiałam. Głupki. Pewnie nie widzieli jak odeszłam. Poczułam jak uderzam o podłogę. Już jestem u góry. Nawet się nie zorientowałam kiedy się tutaj dostałam. Zeszłam z schodów i stanęłam z boku. Czekałam na chłopaków którzy już są w połowie drogi.
Złożyłam ręce na klatce piersiowej i czekałam. Obróciłam się do tyłu i zobaczyłam duży, podświetlony napis "Primark".
 Przyglądałam się sklepowi dopóki nie poczułam jak ktoś kładzie mi rękę na ramieniu. Odwróciłam głowę w stronę schodów i zobaczyłam chłopaków.
- Wreszcie. Co tak długo? Zgubiliście się? Ojej moje biedaczki . - zaśmiałam się i wygięłam wargi.
- Nie, nie zgubiliśmy się. - powiedział Liam.
- Dobrze dobrze, ale ja wiem swoje. - powiedziałam i podeszłam pod sklep. Po lewej stronie zobaczyłam starszego pana, ubranego w białą koszulę i czarne spodnie. Pewnie jest ochroniarzem. Spojrzał na mnie i się uśmiechnął. Ja również oddałam uśmiech i weszłam do sklepu.
- Dzień dobry. - powiedziałam do niego.
- Dzień dobry młoda damo. - powiedział i się ukłonił.Zaśmiałam się. Podeszłam do jednej półki i zaczęłam przeglądać rzeczy. Nic nie przypadło mi niestety do gustu. Podeszłam do innej i również zaczęłam ją przeglądać.

                                                                         ***

Właśnie idę do przymierzalni, z dość dużą ilością ubrań. Zabrałam parę bluzek i sukienkę.
- Chłopcy! Usiądźcie tutaj! Musicie zobaczyć czy pasują mi te rzeczy. - krzyczałam do nich. Po chwili znaleźli się przede mną. Wskazałam ręką na mini kanapę niedaleko mnie. Chłopacy wykonali moje " polecenie " i po chwili siedzieli na niej. Weszłam do przymierzalni i przebrałam się w koszulę bez rękawków, która miała kolor turkusowy.
Poprawiłam ją i przejrzałam się w lustrze. Odsunęłam zasłonkę i wyszłam z przymierzalni. Oczy chłopaków zwróciły się moją stronę. Przeskanowali mnie od góry do dołu.
- I jak ? Kupić ? - zapytałam patrząc na nich.
- Tak, kup.Wyglądasz super. - powiedział Louis i się uśmiechnął. Również się uśmiechnęłam i weszłam z powrotem do przymierzalni.
Zdjęłam koszulę i ubrałam następną bluzkę. Była cała biała, z napisem "Fuck Off ". Wyszłam do chłopaków.
- A ta? - zapytałam.
- Fajna jest. Ten napis tak bardzo mi się podoba. - powiedział Niall i się uśmiechnął. Zaśmiałam się i wróciłam do przymierzalni. Teraz ubrałam sukienkę. Była super.Górę miała czarną z kolcami na piersiach i wcięciami po bokach, a dół jej był biały.
Przetarłam ją ręką i wyszłam z przymierzalni. Chłopcy gdy mnie zobaczyli, na prawdę otworzyli usta.
- A ta sukienka? Kupić?  - powiedziałam i okręciłam się wokół własnej osi.
- T..tak - zająkał się Harry. Uśmiechnęłam się i weszłam do przymierzalni. Przymierzyłam jeszcze parę bluzek z napisami: "OMG", "I not perfect, sorry" i "Music is my boyfriend". Wyszłam z wszystkimi ciuchami z przymierzalni i udałam się do kasy. Była dość spora kolejka. Stałam w niej tak z 10-15 minut. Strasznie długo. Gdy w końcu nastała moja kolej, zapłaciłam za wszystkie rzeczy i wyszłam z chłopakami ze sklepu.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie był ZAJEBISTY ! (jak zawsze) tylko chciałabym aby rozdziały były ciut dłuższe !
    KOCHAM !
    Czekqm na nn !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne <3 Czekam na nn ♥

    http://run-away-with-me-zayn-malik-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

► Zostaw komentarz, to motywuje! c;
► Jeśli chcesz być na bieżąco, zaobserwuj!