sobota, 7 marca 2015

Rozdział 55 część II

Byłam w toalecie i potem skoczyłam jeszcze na chwilkę do pokoju. - skłamałam , ale tylko z tym drugim. Chociaż , byłam w pokoju , ale nie swoim. Po dłuższej chwili w końcu zainteresowałam się filmem. Chłopaki od czasu do czasu coś do siebie mówili lub do dziewczyn , ale ja nie się nie odzywałam. W skupieniu oglądałam film. Z tego co się orientuję , już minęła dobra godzina filmu. Szybko to zleciało. W pewnej chwili poczułam wibracje w prawej kieszeni spodni. Wyciągnęłam telefon i spojrzałam na ekran. Samantha. Wow , nie powiem zdziwił mnie jej telefon. Podniosłam głowę i zobaczyłam , że wszyscy się na mnie patrzą.
- Odbierz. - powiedziała Danielle ciepło się uśmiechając. Odwzajemniłam uśmiech i przesunęłam palcem po ekranie. Przyłożyłam urządzenie do ucha.
- Halo ? - zapytałam.

- Cześć , tu Samantha. - powiedział głos po drugiej stronie słuchawki.
- No hej hej , jak tam ? - zapytałam.
- Wspaniale a u ciebie ? - zapytała blondynka.
- U mnie dobrze. - usłyszałam cichy chichot blondynki. - Co się tak tam śmiejesz ? - zapytałam.
- Poczekaj. - powiedziała.
- Okey.. - powiedziałam i czekałam. Po chwili usłyszałam głos Sam , lecz nie słyszałam dokładnie co mówi , gdyż jej głos był zniekształcony. Pewnie przyłożyła rękę do słuchawki lub odłożyła gdzieś telefon.
- Halo ? - usłyszałam obcy głos.
- T-tak ? - zapytałam. Nie wiedziałam nawet z kim rozmawiam.
- Sandra ? To ty ? - chwila.. skądś znam ten głos , ale z kąd.

- Tak , a z kim rozmawiam ? - zapytałam. Rozejrzałam się i patrzałam na wszystkich. Każda osoba w tym pokoju patrzała na mnie.
- To ja , Nick. - powiedziała osoba po drugiej stronie. Zamarłam. Nie , to się nie dzieje na prawdę.
- Halo ? Sandra jesteś tam ? - usłyszałam głos Nicka.
- Tak tak. O mój boże.- zakryłam usta dłonią. Po chwili w moich oczach zaczęły zbierać się łzy.
- Sandra , jesteś tam ? - Teraz zapytała Samantha.
- Tak , jestem.. - dodałam.
- Skoro już wiesz , że Nick przyjechał , to możemy do ciebie wpaść ? - zapytała.
- Tak , oczywiście. - powiedziałam.

- To super , będziemy niedługo , do zobaczenia. - powiedziała Sam.
- Do zobaczenia. - powiedziałam i odłożyłam telefon od ucha.
- Coś się stało ? - zapytała Eleanor.
- N-nie , ale przyjedzie tutaj Samantha , chyba nie macie nic przeciwko ? - zapytałam.
- Nie , oczywiście że nie. Bynajmniej ją poznamy. - powiedziała Perrie.
- Poznacie kogoś jeszcze. - powiedziałam i spuściłam wzrok na ręce w których trzymałam telefon.
- Kogo ? - zapytał Louis. Podniosłam wzrok na chłopaków.
- Nicka. - powiedziałam.
- Nicka ? Kto to ? - zapytał zdezorientowany Harry.
- Chłopak Samanthy , przyjechał. - powiedziałam z uśmiechem.
- Czyli że będziemy mieli gości ? - zapytał blondyn.
- Tak. - kiwnęłam głową.

- No to super! - poderwał się z miejsca blondyn. - W końcu poznam tego faceta co jest z nią 4 lata. - powiedział podekscytowany Niall.
- Tak , właśnie tak. - powiedziałam mu uśmiechając się. - Chociaż to ja miałam z nim być.. - wymamrotałam cicho.
- Co mówiłaś ? - zapytał Nialler patrząc na mnie. Usiadł na swoje miejsce i badał mnie wzrokiem.
- Nie nie , już nic. - powiedziałam.
- To.. kiedy przyjdą ? - zapytał nagle Zayn.
- Niedługo. - powiedziałam wstając. - Idę na balkon , muszę ochłonąć. - poinformowałam ich.
- Tylko się ciepło ubierz , zimno jest. - powiedziała Eleanor. Kiwnęłam głową i szybkim krokiem udałam się do holu. Zabrałam z wieszaka mój sweterek i weszłam na balkon.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak myślicie , jak będzie wyglądało spotkanie Sandry i Nicka ? Czy coś się stanie ? To do zobaczenia ;*

2 komentarze:

  1. OMG , rozdział jest zajeb*sty ♥ Czekam na nexta! :* To opowiadanie jest super :) ♥

    / Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny rozdział, jestem tu po raz pierwszy, ale bardzo mi się podoba, fabuła bardzo wkreca! :)
    jestem ciekawa co wyniknie z tego spotkania sandry z nick'iem :))
    czekam na kolejny

    http://scar-never-fade.blogspot.com/ a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

► Zostaw komentarz, to motywuje! c;
► Jeśli chcesz być na bieżąco, zaobserwuj!