sobota, 22 listopada 2014

Rozdział 41

- Tak tak. Chodźcie zaprowadzę was. - powiedział i ruszył. Podeszłam do Nialla razem z chłopakami i poszliśmy za Niall'em. 
- No to gdzie idziemy ?
- Do mojej super kawiarni. - powiedział dumnie Niall.
- No to gdzie jest ta twoja super kawiarnia ? - zapytałam blondyna. Ten uśmiechnął się.
- Moja super kawiarni już za chwilkę będzie, nie denerwuj się. - powiedział. Westchnęłam. - Nie denerwuje się, tylko pytam. - powiedziałam.
- No okey okey. Niech ci będzie. - powiedział Niall , spojrzał na mnie i uśmiechnął się. Odwzajemniłam uśmiech i spojrzałam za siebie. Miałam wrażenie że cały czas ktoś mnie obserwuję, Chodzi za mną krok w krok. Nie wiem czemu mam takie przeczucia, pewnie byłam przewrażliwiona. - Co tam tak patrzysz ? - zapytał Liam odwracając się. Spojrzałam na niego. Uśmiechnął się do mnie i  obrócił w poprzednią stronę. 

Ja uśmiechnęłam się sama do siebie i także odwróciłam się do przodu. Szłam razem z chłopakami równym krokiem. Ja byłam po środku, a chłopacy szli po bokach. Co chwilę mijały nas grupki ludzi wchodzących i wychodzących ze sklepów. Szczerze to nie wiem czemu było dzisiaj tyle osób w galerii. Zawsze jak przychodziłam nie było tak dużo ludzi. Fakt , było ich sporo ale nie aż tak. Dzisiaj nie ma żadnego święta , ani nic z tych rzeczy. Chyba że ja o czymś nie wiem..
- Niall długo jeszcze ? - zapytał Zayn. Niall spojrzał na mulata wzrokiem zabójcy.
- Nie jeszcze chwila. - powiedział.
- Jezu gdzie ty tą kawiarnie znalazłeś ? 
- No biegałem po całej galerii i znalazłem. 
- Ta. Mogłeś ją gdzieś bliżej znaleźć.. - powiedział Liam.
- Nie. Chciałem tą i koniec. Czy wy musicie zawsze marudzić ? - zapytał. - Widzisz Niall ? Teraz wiesz jak ja się czuje kiedy to wy mi bez przerwy marudzicie. - powiedziałam do Irlandczyka. 
- No racja. Współczuję ci. - powiedział i położył mi rękę na ramieniu. Spojrzałam na niego dziwnym wzrokiem.
- No co ? - zapytał.
- Co ty robisz ? - zapytałam.
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/02/7b/6e/df/filename-img-0056-jpg.jpg- No tak okazuję współczucie. - powiedział z uśmiechem.  

- Aha.. okey. - powiedziałam a blondyn zabrał rękę. Ja spuściłam wzrok na podłogę.
- Daleko jeszcze ? - zapytałam po chwili. 
- Nie już jesteśmy. - powiedział. Podniosłam głowę i ujrzałam podświetlany szyld z napisem "Nando's". Spojrzała na Nialla. Stał uśmiechnięty. 
- Mogliśmy się tego spodziewać. - powiedział Harry. 
- Tak Harry, mogliśmy. - powiedziałam do chłopaka. Podeszłam do chłopaków i stanęłam obok Hazzy. Niall ruszył do przodu i otworzył drzwi z wielki uśmiechem. Razem z chłopakami poszłam za Niallerem.
Gdy tylko weszłam do środka , usłyszałam dzwoneczek informujący o wejściu. Niall wpuścił mnie pierwszą , jak to na dżentelmena przystało. Oczy wszystkich zwróciły się na naszą szóstkę. Czułam się trochę nieswojo ale weszłam bardziej w głąb lokalu. Rozejrzałam się po jego wnętrzu i zaczęłam szukać wolnych stolików. Znalazłam jeden , tuż przy końcu. Poszłam w jego kierunku. Chłopacy jeszcze chwilę stali i coś do siebie szeptali a potem poszli za mną. 

3 komentarze:

  1. Fajnie piszesz intryguje mnie ta historia. Ale mam jedną uwagę :) Całe te zakupy powinny trwać 1 góra 2 rozdziały, ale może mi się tak wydaje bo zazwyczaj rozdziały są dłuższe :) Nie chcę żeby uraziło cię to co napisałam, ale to taka rada, aby było ciekawiej i bez lekkiego "zamulania" :) A co do ogólnej treści bloga bardzo mi się podoba. A najbardziej podoba mi się twoje podejście, bo widzę że prowadzisz bloga długo i masz na nim wiele postów, ale jednak nie masz aż tylu komentarzy, co inne blogerki piszące tak długo, ale mimo tego nie zwracasz na to uwagi i piszesz dalej i robisz to co kochasz. To jest wielka zaleta, którą posiada nie wiele osób, tak trzymaj :) Kiedy next?
    ZAPRASZAM DO SIEBIE :)
    loveandhate-imagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stało :) Tak sobie trochę myślałam że przedłużam itp. :D Ale w następnym rozdziale już nie będzie zakupów ani niczego podobnego ;) Dziękuję bardzo <3 Nawet nie wiesz jak mnie to zmotywowało ♥♥ Next będzie w sobotę , tak jak zawsze :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny blog. Miło się czyta, wygląd jest świetny. Sądzę, że masz talent. Czekam na następny rozdział. Widzę, że masz mało komentarzy, a blog jest naprawdę fajny, dlatego chciałabym polecić go na moim blogu. Napisz do mnie na fb. Więcej informacji u mnie w zakładce "Kontakt": http://odprzypadkudomilosci-harrystyles.blogspot.com/
    Czekam na wiadomość od Ciebie i mam nadzieję, że zgodzisz się na moją prozycję.
    Pozdrawiam Endlessness. :D

    OdpowiedzUsuń

► Zostaw komentarz, to motywuje! c;
► Jeśli chcesz być na bieżąco, zaobserwuj!